Uw personeelszaken goed geregeld

Arbeidscontracten nalopen, functioneringsgesprekken voeren en vastleggen, certificeringen controleren, bedrijfsreglementen opstellen of actualiseren… Was dat uw idee toen u ondernemer werd?  Toch vragen tal van zaken uw aandacht. Te midden van alle drukte is het heel belangrijk dat uw HR-zaken goed op orde zijn. Dat u alles goed regelt voor uw personeel en uw bedrijf. Zo bent u berekend op situaties die zich mogelijk kunnen voordoen, zoals een langdurig zieke medewerker, een bedrijfsongeval of ontslag. Het is ook belangrijk dat u dossiers opbouwt van zaken die hebben plaatsgevonden. Zo zorgt u goed voor uw bedrijf en de medewerkers. En voorkomt u mogelijke langdurige procedures met grote financiële consequenties.


Uw eigen HR-manager van Werkconnectie

Werkconnectie BV biedt u HR management waarmee u voor een vast maandbedrag verzekerd bent van een gedegen HR-beleid. Up-to-date personeelsdossiers en het volgen van de juiste protocollen die samengaan met uw werkgeversverantwoordelijkheid. Wij zorgen er voor dat subsidies van bijvoorbeeld het sectorfonds aangevraagd worden en ook daadwerkelijk aan u ten goede komen. U bespaart op hoge accountantskosten (al snel € 100,- per uur) voor bijvoorbeeld het opstellen van een arbeidscontract of het opstellen van een bedrijfsreglement. De dienstverlening van Werkconnectie is op deze manier snel terugverdiend én u beschikt over een complete HR-dienstverlening.

Meer weten over onze HR-dienstverlening?

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek en/of download hier een informatieblad over onze HR-dienstverlening (PDF)